🌟آدرین یا لوکا؟🌟

سلااااام❤
امروز بیاید باهم نتیجه گیری کنیم،آدرین یا لوکا کدوم به مرینت میاد؟؟؟؟
راستی یه چیز تازه و خعلی خعلی خنده دار😒
من،مدیر کت بلاگ و مدیر دوم وب آی آر جون و همچنین نویسنده در خیلی خیلی از وبای دیگه؛تازه یاد گرفتم خودم آپلود عکس کنم😒
یعنی تا الان کپی میکردم😒😒😒
البنه با اجازه😒
و عکس بالاهم اولین عکسی بود که یو آپلود کردمممممم!!😀😀😀
باعث تعصفمه اینو بگم 😒😑
بگذریم بریم سراغ نظرسنجی❤❤
دلایلتونو بیارید و بگید که کدوم بهترن❤
این عکسم باحاله حتما ببیندش🐾🐱🗼🔥💜💋🌸🗼🐞❤🔥💎

میگم تو فصل 4 لوکا بیشتر به سمت کلویی میره(لوکا حیف شد
) و مرینتم از آدرین نا امید میشه و به سمت کت نوار میره درحالی که هنوز هویتشو نمیدونع!❤🔥💎
این اخبار بالارو قبلا تو یه پست تو 🐾کت بلاگ🐾 (وبم)گفته بودم❤
تو موضوع(اخبار/تعوری) هست❤
حالا یه عکس دیگه❤

چه نازو شیک
😍😍😍
اینم از این❤
حیف شد آدری جونم تار افتاد^^
جوابو سریع سریع سریع بنویسید بعد از نظاراتتون اسکرین شات گرفته میشه نشون داده میشه و نتیجه گیری میشه❤❤
اممممم به نظر من آدرین.....
ولی لوکارو هم دوس دارم😕
آخرش کدووووووم؟؟؟
لطفا با دلیل بگید عزیزا🔥🎼💜🌟
خو همین تا فردا بای لاوا❤❤❤❤
🌟آدرین یا لوکا؟🌟