سلااااام❤

امروز بیاید باهم نتیجه گیری کنیم،آدرین یا لوکا کدوم به مرینت میاد؟؟؟؟

 

 

راستی یه چیز تازه و خعلی خعلی خنده دار😒

 

 

 

 

 

 

من،مدیر کت بلاگ و مدیر دوم وب آی آر جون و همچنین نویسنده در خیلی خیلی از وبای دیگه؛تازه یاد گرفتم خودم آپلود عکس کنم😒

یعنی تا الان کپی میکردم😒😒😒

البنه با اجازه😒

و عکس بالاهم اولین عکسی بود که یو آپلود کردمممممم!!😀😀😀

 

باعث تعصفمه اینو بگم 😒😑

بگذریم بریم سراغ نظرسنجی❤❤

 

دلایلتونو بیارید و بگید که کدوم بهترن❤

 

این عکسم باحاله حتما ببیندش🐾🐱🗼🔥💜💋🌸🗼🐞❤🔥💎

       

 

 

 

 

 

میگم تو فصل 4 لوکا بیشتر به سمت کلویی میره(لوکا حیف شد ) و مرینتم از آدرین نا امید میشه و به سمت کت نوار میره درحالی که هنوز هویتشو نمیدونع!❤🔥💎

 

 

این اخبار بالارو قبلا تو یه پست تو 🐾کت بلاگ🐾 (وبم)گفته بودم❤

 

تو موضوع(اخبار/تعوری) هست❤

 

حالا یه عکس دیگه❤

 

چه نازو شیک😍😍😍

اینم از این❤

 

حیف شد آدری جونم تار افتاد^^

جوابو سریع سریع سریع بنویسید بعد از نظاراتتون اسکرین شات گرفته میشه نشون داده میشه و نتیجه گیری میشه❤❤

 

اممممم به نظر من آدرین.....

ولی لوکارو هم دوس دارم😕

 

آخرش کدووووووم؟؟؟

 

 

لطفا با دلیل بگید عزیزا🔥🎼💜🌟

 

 

 

خو همین تا فردا بای لاوا❤❤❤❤

 

 

     

 

 

 

 

 

 

🌟آدرین یا لوکا؟🌟