📑نویسنده جدید📑

سلام نیکی جون❤

 

تبرییییک!!🌟🌟🌟

شما نویسنده اییی!🌟🌟🌟

 

نام کاربری: (lady-niki@maedeeeee)

 

رمزم که خودت مودونی یه رازه❤

 

امیدوارم زودتر فعالیت کنییییی!

مسئله تیپه!

تیپ دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

والیپر کت بلنس

📣📣خبر فوریییییییی📣📣

خبررررررر

خبررررررررررررررررررررر ر

 

من چند روزی کار دارم واسه همینفعلا تمام مصیولیت وب با آی آره

 

🐾🐾🐾

آی آر جونچند تا چیز هست که باید رعایت کنی عشقم

 

1.همیشه وقتی جوابکامنتی رو میدی جلوش بنویس(آی ار:) بعد جلوی دو نقطه حرفتو بزن

2. من کما پیش سر میزنم امانظارتم کم تر میشه(خیلی کمتر) میخواستم بگم بعصی موقع ها به گوفتینوتسر میزنم،پس اگه خواستی نویسنده ای بپذیری،تبادل لینک کنی،یا قالبی رو عوص کنی اول لطفا اونجا بهم بگو❤❤

3.حواست همه جوره به وب باشه عشقم♥♥♥

 

همین،بای☆☆♡

 

 

عکسای خفن از آدرین

 

خب تموم شد خوشتون اومد؟

 

آدرین و مرینت و آلیا به شکل انیمه

🌟عکس خفن🌟

🌟سلاااام🌟

پس از مدت ها عکس!

بفرمائید☆♡!♡

 

چند مدل ادرین!

به نظرم ادرین خودمون باحال تره نه؟☆

 

 

 

باحاله❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بای♥

📑پذیرش نویسنده📑

🌟سلام🌟

 

 

 

میخواستم بگم نیازمند نویسنده ایم😁

هرکی میخواد نویسنده بشه، زیر پست ابدی بگه❤

 

و فرم استخدامو پر کنه🌟❤

ممنون❤🌟☆♡

🎄ای خداااااااا🎄

ای خداااااااااااا

 

ماشالا هزارماشالا 3 نفر

آنلاینن و نظر نمیدن!

آقا به خودتون بیاین

نظر دید!

😂😂😂

❌تکذیب شد ❌

  دوستان عزیز.سر مقاله یکم عجیبه نه؟بله هست.خیلی ها هنوز فکر میکنن آدرین و کت نوار‌ آخر فصل۴ میمیره.

❌تکذیب شد ❌

خب این تئوری توسط خود جرمی (توسعه دهنده میراکلس)تکذیب شده‌.دلایل جرمی هم اینا بوده:

۱:ما نمیتونیم تو فصلی که این بمبه یک نفر رو بکشیم.

۲:مخاطب های این انیمیشن بچه ها هم هستن پس ما نمیتونیم‌.

۳:به نظرتون ما کت و آدرین رو میکشیم و رویای شیپر ها رو نابود میکنیم؟البته که نه!

خب.این دلایل جرمی بود.

دلایل من

خب دلایل من هم اینا بودن:

۱:همچین چیزی ممکن نیست.

۲:به نظرم احمقانس.

۳:داستان خیلی مسخره میشه.

دلایل من هم اینا بودن.در ضمن جرمی گفته:یکی تو اینستاگرام یکی از من راجب فصل۴ سوال کرد‌.من هم برای اینکه طرفداران دیدن فصل۴ بیشتر بشه این رو گفتم.

خیلی ممنون که خوندید.

 

 

☆☆☆

واسه 🌟آی آر🌟 جونم❤

سلام عزیزم؟آی آر جونم🌟🌟♥💕❤

 

خیلی مرسی که وبمو بهتر کردی اوضا عش خیلی بهتر شد❤❤

 

تا تو رو دارم غم ندارم عشقم♥

یه ویدیو ی باحال از کت نوار یا همون آدرین

برای 📖هیئت مدیره📖

هی شیطونا نباید اینو بخونین چون برا هیئت مدیرست مائده بیا گفتینو باهات کار دارم

تازه بعد اینکه اومدی گفتینو این نوشته رو از پست ثابت بودن محروم می کنم نگران نباش!

ادامه نوشته

📷عکس+تعوری📷

💚سلام عزیزا💚

 

دوباره عکس!

☆♡☆♡☆♡☆♡☆☆☆

 

شمارو با عکسا تنها

میزارم♡☆♡☆♡☆♡☆♡

☆♡☆☆☆☆☆☆☆☆☆

 

البته کپی فقط و فقط با ذکر منبع😆

 

☆♡♡☆☆♡☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆

حالا

عکسا و اخبار

☆♡☆☆

 

 

خیلی باحاله!☆☆☆

 

واییییییی

اول گفتم شاید واقعی نباشه اما بعد........

 

 

فهمیدم کاملا واقعیه،چون تو پست جرمی  خدا بیامرز پیدا کردم😆

حالا بریم سراغ قسمت ویژه ی میراکلس شانگهای یا همون افسانه ی چینی❤

 

 

اینجا کشور چینه؟ البته فکر کنم اینجا همون معبدیه که آتیش گرفت خیلی از وسایل مربوط به معجزه گر و...... سوخت ولی دوباره ظاهر شد❤

اون معبد تو چین بود گمونم؟!

 

 

اینم احتمالا لباسای جدید👇

 

البته اینکه قراره کت بی زنگوله بشه و لیدی رنگ مشکیش بیشتر بشه و هاک ماث لباسش یکم آبی نفتی بشه یه عینک شیشه ای شرورانه  داشته باشه قطعین اما این عکس احتمالی☆☆☆

میگن شاید مرینت موهاشو کوتاه کنه☆

 

 

و حالا........

یه عکس دیگه از انیمیشن1 ساعت 48 دقیقه ای میراکلس

(lady bug and cat noir awakening)

 

اوخیییی دلم واسه کت جونم سوخت😢😢

 

 

راستی کپی کاملا ممنوعه مخصوصا از عکس های کمیاب و خبرها😊

 

حالا چند تا عکس☆☆☆♡♡♡❤♥🐾😘

 

 

 

 

 

 

 

😍😍😍

 

 

😍😍😍😍😍

 

❤♥کوآمی ها❤♥

 

☆عکس مولتی موس☆

 

☆خیلی خفنه!☆☝❤♥

 

☆مستر باگ و لیدی نوار☆

 

 

 

☆بای☆

🐾اخبار فصل 4 میراکلس جونی!🐾

 

 

سلام. امروز براتون اخبار احتمالی و اتفاقاتی را که در فصل 4 رخ می دهد را برایتان قرار دادیم.

خبر اول که خیلی مهمه اینه که: بر اساس جستجو های من در خیلی از سایت های معتبر نوشته شده که قسمت اول فصل 4 به احتمال خیلی زیاد در آبان یا آذر 1399 پخش شود.(به تاریخ ما)

خبر بعدی این هستش که یک قهرمان جدید خواهیم داشت که مالک میراکلس کویین بی می باشد.

همچنین در فصل 4 به درخواست طرفداران مکان های جدیدی به انیمیشن اضافه خواهد شد.

خبر بعدی: سن کاراکتر ها که تا الان بین 13 تا 14 سال بوده است در فصل 4 بین 17 تا 19 خواهد بود.همچنین میلن صاحب میراکلس موش می شود.

قسمت های فصل 4 با فاصله ی کم خواهد آمد و کل فصل 26 اپیزود خواهد بود.

همچنین به گفته ی میراکلس اینترنشنال کلویی عضو گروه هاک ماف می شود و فیلیکس نقش پر رنگی خواهد داشت. و ویلن ها خیلی خطرناک تر و بدتر از هاک ماف خواهد آمد.

خبر بعد اینکه در این فصل با یک استایل جدید از مرینت و آدرین آشنا خواهیم شد و لباس های آنها هر روز عوض می شود درست مثل مردم عادی.

همچنین گفته شده که نگهبان قبلی میراکلس ها برمی گرده و می خواهد جعبه را از لیدی باگ بگیره. او نمی تواند ببیند که یک دختر نگهبان میراکلس ها هست.

خبر اینکه به احتمال زیاد رابطه ی لیدی باگ و کت نوار قوی تر بشه و لیدی باگ به سمت کت کشیده بشه.

خبر بعدی اینکه میراکلس های زیاد در سرتاسر دنیا پخش شده و مری سعی در پیدا کردن آنها خواهد داشت.

یه خبر امروز به دستم رسید: گفته شده که به احتمال زیاد مرینت یا آدرین به چین سفر کنند برای پیدا کردن نگهبان قبلی جعبه ی میراکلس ها.

خبر جدید دارم: اینکه مرینت برای پیدا کردن معجزه گر های گمشده به دور دنیا سفر می کنه قطعی شد. خبری بعدی اینکه احتمال ۸۰ درصد در اواخر فصل چهار کت نویر/ آدرین بمیره به دست یک شخصیت منفی دیگه که خیلی بعد تر از کشف هویت هستش.. در اینجا برای اولین بار هام ماث و لیدی باگ باهم متحد می شوند تا دشمن جدید را شکست دهند.

و اینکه زمانی که کت بمیره خیالتون راحت گفته شده مرینت و خاک ماث به هم کمک می کنند و مرینت آدرین رو برمیگرداند.

همچنین در استودیو زگ حرف از رابطه ی جدی لوکا با کلویی است و احتمال زیاد قطعی باشد.

بازهم اگه خبری به دستم رسید براتون توی همین صفحه می نویسم پس حتما هر روز این صفحه رو یه نگاه بندازید.

 

توجه کنید که این خبر ها از کانال ها و سایت های معتبر گرفته شده اما باز هم دلیل نمی شود که تمام آن خبر ها درست و  صحیح باشد.

🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐞🐞🐱🐞🐱🐞🐱

مرسی که خوندید❤

اینو از سایتای معتبر گرفتم واسه همین ریزو کتابیه♥

فعلا💜

 


 

🎈یه عااااااااااااااااالمه عکس!🎈

💜سلام لاوم💜

امروز چند تا عکس باحال اووردم و سعی کردم از همیشه طولانی تر باشه💜

بریم ببینیم و کیف کنیم❤💜♥

 

 کپی

 

 

ممنوع

 

 

حتی شما

 

 

جرمی

 

 

عزیز!

 

 

اینم مرینت به سبک هری پاتر😍😂

 

😊

 

 

 

 

 

#شکار_لحظه ☝




😍😍😍

 

 

^^

 

 

✏رمزگشایی✏

سلام❤

شماره با رمز گشایی تنها میزارم،البته کامل ترش تو وب آی آر هست❤

و معنی حروف رو در پایین می بینید!

اینم مال وولپینا!

اگه خوشتون اومده حتما نظر بدید!

 

❤❤❤
 

😂عکسای میراکلسی+آموزش رساندن 2 مرغ به هم😂

💋سلام عزیزم💋

امروز مطلب ارزش مندی برات آماده کردم😂😂

آموزش رساندن 2 مرغ عاشق به هم😂😂😂

در تصویر زیر😂😂😂👇❤♥

 

 

به همین سادگی 2 کفتر را به هم برسانید😂😂

 

😂😂😂

 

خوب دیگه گفتیم خندیدیم بسه حالا بریم سر عکسا 

😂😂😂

 

این چیه؟!

ماسکه؟!

کرونااا؟!

آقا انصافن بگه به من بگههههه😑

#تعصیرات-غرنطینه-رو-من

اگه لیدی وای فای واقعی بود تا الان انقد تو اینترنتم دست کم یه هزار باری از دست لیدی و کت نجاتش داده بودم😂😂

خوشگله کی بودی تووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!♡♡♡♡☆☆

چه زشت شدن لباساشون عوض شد😯

ولی این 2 تا بهشون میاد😉😍

 

خوب نیس،ولی باحاله😃 

استاد فوووووووووووووووو!

بیا ریش سفیدی کن اینا دارن دعوا میکنننننن!😲😲

 

صحنه ی خفن و واقعا جذاب😍😶

 

اینم عکس از دوتا ابر عقده ای!☆

تا پست بعد بای♥

 

🎀برای 🎀Ladybunnix

سلام✋

 

یه نفر به نام (Ladybunnix) تو

پست(👒چندتاچیز میز باحال!👒)

که من گذاشته بودم نظر داده بود

و گفت که من از یه پیج تو

اینستگرام کپی کردم،و عصبانی

بود،نظرش هست ببینین ،اما من

این کارو نکرده بودم؛من عکسا رو

باذکر منبع از (وبلاگ لیدی باگ)

گرفته بودم.

 

اگه واقعا وبلاگ لیدی باگ از اون

پیجی که ایشون میگفتن کپی

کرده باشه به من ربطی نداره،من

مدرکم دارم،روی اسم پست زیر

که(عکس از لیدی باگ) هستش

کلیک کن و مدرکو ببین❤👇👇

 

🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐞🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞

عکس از لیدی باگ

شنبه ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ 11:43

نویسنده این مطلب: 🍬catbug🍬 
موضوع: عکس قهرمان ها ادیت مرینت/ليدی باگ 

سلامممممممممم

عکس های لیدی باگ رو اوردم

نگاه کنین و نظر بدینننن

چیپییییی

من خیلی این عکس رو دوست دارم از همه بیشتر

نازیییی

چه خوشگل شده امشب

😑😑😑😑😑😑این الان لیدی باگ هشت؟

به سبک پونی

😂

خفن

سروته😂

من این سیکش رو دوست دارم

خدااااااااااااا من خیلی کاسپلی بهتری میشدم😑این خیلی چاقهههه

اووووووه

تیپ این یکی رو دوست دارم

چطور بود؟

نظر یادتون نره

کپی با ذکر منبع لطفا ذکر منبع

من کلی وب کپی کار دیدم

به اینم فکر کنین که ما زحمت می‌کشیم

بازم میگم بی نظر نروووو

مرسییی

بای بایییی





آرشیوکامنت ها 
آخرین ویرایش: 
 


 

1 2 3 4 5


🐞🐱🐞🐱🐞🐞🐱🐞🐱🐞🐞🐱🐞🐞🐞🐱🐞🐞

 

ممنون❤
 

☆♡خوشحالم!☆♡

💓سلام💓

خیلییییییییی خوشحالم!☆☆☆♡♡♡

چرا؟

خوب چون خودم تنهایی تو وب تونستم انقد فعالیت کنم که بلاگفا مجبور بشه تو وبم(مطالب قدیمی تر)بزاره!☆♡☆♡

این خوب نیست؟

خودم تنهایی بلاگفا رو  حریفم

خو دیه واسه همین خوشحال بودم♡☆

فعلا✋☆☆☆☆♡♡♡♡♡☆☆☆☆♡♡♡

🌸ایموجی=شخصیت🌸

 

سلام

امروز میخوام چند تا از شخصیتای میراکلس رو باهم دیگه قضاوت کنیم و بگیم که به نظر خودمون شخصیت شبیه کدوم ایموجیه!😉❤♥🎇

فعلا من میزارم بعد شما وقتی دارید نظر میدید بگید که به نظرتون کجا رو اشتباه کردم و کدومو بزارم

💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥

1.جولیکا:😀

🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐞🐱🐞🐱🐞🐱

خوب کلوئی یه ترکیب از ایموجی های زیره!

2.کلوئی:

♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗

3.سابرینا:😄

🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞

4.ناتائیل:😆

💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥

الکسم ترکیبیه!

5.الکس:😉

🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞

6.کیم:

💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥

روزم ترکیبیه!

روز:

 

🐱🐞🐱🐞🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱

8.میلن:😁

💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥

9.مکس:

🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞

10.ایوان:😊

♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗

11.آلیا:

🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞

نینو ترکیبیه!

12.نینو:😆😜

💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥

13.آدرین:

🐞🐞🐱🐞🐱🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐞🐱🐱🐞

مرینت ترکیبی از ایموجییای زیره!

مرینت:

💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥💗♥

چطور بود؟

به نظرتون ایموجی هابه شخصیتاشون اومد؟

اگه نه تو تظرتون بگید تا من تغییر بدم😁

تا یه پست دیگه خدافظ ❤❤❤❤❤❤

🎤مصاحبه با کوئین بی و ویپریون جونم🎤

💜سلام!💜

امروز میخوایم با 2 نفر مصاحبه کنیم!

نفر1:کوئین بی😒

نفر2:ویپریون😍

کوئین بی:((سلللللام!من عزیز دلتونم!کوئین بی جونتون،باعث افتخارتونه!)).

من و ویپریون:((😒😒😒)).

من:((😒بله ممنونم،و ویپریون جان؟!).

ویپریون:((آآآ،سلام من ویپریونم،خوشحالم که اینجام،😁همین دیگه!)).

من:((ممنونم😍)).

کوئین بی:(مائده،منو بیشتر دوس داری یا ویپریونو؟ها؟!ها؟!بگو دیگه!)).

من:((خوب،امممم،ویپری....)).

کوئین بی:((چی؟!)).

من:((هردو تونو 😬)).

ویپریون:((منتطر سوالاتونیم❤)).

🎤مصاحبه با کاراپاس و ریناروژ جونم!🎤

💚سلام💚

امروز قراره با 2 تا ابرقهرمان باحال مصاحبه کنیم😆

معرفی میکنم قهرمان اول مون ریناروژ!

ریناروژ:((سلام،من ریناروژم!از آشنایی باهاتون خوشبختم!منتطر سوالاتون هستم!)).

من:((خوب رینا جون،امروز کاراپاسم مهمون ماست!)).

ریناروژ:((😫)).

و زیر لب میگه:((باز نینو بود یه چیزی)).

من:((چی؟!😨😂😂)).

ریناروژ:((ها؟!هیچی!)).

 

کاراپاس:((سلام،من نین.....

چیزه کاراپاسم،درخدمته شمااااااا😉)).

ریناروژ:((😂😂😂)).

کاراپاس:((😂😂😂)).

من:((😂😂 ممنون که اومدید! امیدوارم مصاحبه ی خوبی بشه!)).

 

🎤مصاحبه با لیدی باگ و کت نوار جونم!🎤

❤سلاااااام!❤

امروز قراره با کت نوار و لیدی باگ مصاحبه کنیم!

 

 

لیدی باگ:((سلام میراکولری های عزیز،من لیدی باگ هستم از پاریس،و خیلی خوشحالم که فرصت مصاحبه با شما رو دارم❤)).

کت نوار:((سلام سلام،من کت نوارم.پیشیه ناز،و محبوبه دل همه😉،خوب درخدمتم!راستی باید ازم ممنون باشید!من لیدی جونمو رازی کردم!)).

لیدی باگ:((آه کت خودت میدونی من واسه چی میگفتم نه خوب چون پاریس به ما نیاز داشت....)).

کت نوار:((بس کن بانوی من خودت که میدونی به هرحال من راضیت کردم....)).

لیدی باگ:((به من نگو بانوی من)).

کت نوار:((باشه میگم حشره ی مورد علاقه....)).

لیدی باگ:((نه من لیدی باگم،لیدی باگ!)).

من:((ساااااااااااااااکت!😆😆😆😆ببخشید ولی مصاحبستا!)).

لیدی باگ وکت نوار:((😂😂😂😂 در خدمتیم)).

منتظر سوالاتون هستیییییییم!✋💞♥❤

📷عکس📷

❤سلام

با چند تا عکس باحال چطورین؟

برین ببینین!

 

  

اینا دقیقا فکر میکنن چی هستن؟

مرینت و جولیکا یا.....

چاقاله بادوم؟؟!😂😂😂

ها؟

یکی به من بگه😂😂😂

 

 اوخییی چه باحال و رمانتیک!

مجددا(اوخی چه رمانتیک!)

 😂😂😂👍👍👍

یه صحنه ی رمانتیک و مهشر از قسمت آخر فصل3 😍😍😍😍

فانتزی مرینت جونم(وقتی که همه ی کوآمی هارو ترکیب کرد و به همشون تبدیل شد)❤

❤🐞لیدی جونم🐞❤

♥🐾لیدی نوار جونم♥🐾

مرینت؟!

از کی گل گرفتی؟

آدرین؟

لوکا؟!

کت نوار؟

یا کسه دیگه ای هم هست ما بیخبریم؟!😂😂😆

🌸مرینت جون و لیدی باگ🌸

عزیز دلمی♥🐾♥🐾♥

کت نوارررررر؟!

ویپریوووووووووون؟!

انقد این مرینت بیچاره رو به درد سر نندازین یه کلام هوییتو بگید دیگهههههه😆

4 تا شدین!

راستی ویپریون،تا کت جونم نیومده جم کن این غضیه رو!

😍😍😍

 

شبتون میراکلسی♥❤

بای♥❤🐾🌸👑💞

👒چند تا چیز میز باحال!👒

💞سلا💞

امروز چند تا.....

خو نمیدونم شما بهش چی میگین!

من اکثرا میگم والیپیپر یا.....

حالا بگذریم😁

راستی این چیزا متعلق به وبلاگ لیدی باگ هستش♥

خوب حالا بریم ببینیم♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از این،بای❤

 

👑چند تا عکس👑

♥سلام♥

تو آپارات کلی فیلم پخش شده راجب شیطانی نبودن میراکلس♥

که درستم هست♥

میراکلس شیطانی نیست♥

و شخصی به نام(طرفداران قاسم لاور من) زیر اونها نظر میده؛که به احتمال65% خود قاسم لاور منه😐

اسن قاسم لاورمنم نظر میده!

ولی ما با همشون مخالفیم♥

میراکلس شیطانی نیست♥

حالا این چند تا اسکرینو تماشا کنید👇👇👇

 

 

 

 

ببینید!

تمام این دلایل وجود داره!

من یه پویش میزارم

#میراکلس-شیطانی-نیست

زیر این پست نظر بدید و بگید که میخواید عضو این پویش بشید♥

و رد این مردتیکه رو بزنید♥

ثابت میکنیم که میراکلس شیطانی نیست♥

 

⛺عکس⛺

♥سلام♥

چند تا عکس باحال میراکلس آووردم♥

عکسا خیلی باحال بیدن،حداقل از نظر من😁

بریم ببینیم❤

این یکی خیلی باحال بید❤♥👇👇

 

چه رمانتیک!😍👆😍

خیلی خفنههههههه👆♥♥❤❤😍😍😍😍😍😍

آخرش آدرین یا لوکا؟

به هرحال قشنگ بود❤♥

 

فوضولی به سبک لوکا و مرینت😂😂😂

 

😂😂😂

                           

  اینم کاگامی،سوسک چینیمون 

عشق شرور شدم😢

(کت بلنس)👆👆

خوب،عکسا چطور بودن؟

مرسی که دیدین❤

کپی با ذکر منبع♥

♥بای لاوم❤   

📲بکلیک!📲

💕سلام میراکولرای واقعی!💕

کسایی که قلبا میراکلسو دوس دارن و میخان یه فیلم خفن میراکلسی ببینن رو عکس زیر بکلیکن!


 

🎲شانستو امتحان کن!🎲

💕سلام عزیزای دل💕

امروز یه سرگرمیه خفن اووردم!

شانستونو بسنجید!

ببینید چی میشید؟

اول چشاتونو ببندید بعد دستتونو روکی یکی از کادو ها بزارید بعدش چشتونو باز کنید

و برید پائین❤

1.🎁

2.🎁

3.🎁

4.🎁

5.🎁

6.🎁

7.🎁

8.🎁

9.🎁

خوب حالا چند شدین؟

برین پائین تا ببینین چه ابرقهرمانی شدین!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.کت نوار

2.کاراپاس

3.کوئین بی

4.لیدی باگ

5.هاکماث

6.ویپریون

7.مایورا

8.بانیکس

9.ریناروژ

خوب،چه ابرقهرمانی شدین؟

دوس دارم بدونم!

من ویپریونشدم😂

خدافظ❤

 

👑چند تا عکس باحال!👑

❤سلاممم❤

امروز باحال تا عکس باحال اومدم!

و لطفا بدون ذکر منبع کپی نکنید😊❤

بریم عکسارو ببینیییییم

⛺🎆🎇🌈📷🎥

 

 

  میراکلس به سبک اژدها سواران!

😂😂😂  

 

 

عشقم به صورت 4 بعدی و خفن😍😍
 

 

و دقیقا برعکسش،به صورت رو موخ!

مرینت به صورت ترکیبی از همه ی ابرقهرمانا!

به هرحال حسودی ریشه ی عمیقی داره😂😂

 

و پایان❤

تا پست بعد بای♥

 

🌈ایموجی متحرک!🌈

بفرمائین:

cafe-webniaz.ir  cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir    cafe-webniaz.ir   

اینا خیلی باحالن!❤

کپی آزاد♥

♥بای❤

💻چند تا عکس،ادیت،و والیپیپر خفن!💻

💜سلاااااااااام💜

امروز چند تا عکس یا والیپیپر یا ادیت خفن آووردم نمیدونم شما بهش چی میگید حالا همون😂😂😂

و اینکه کپی ممنوعهههههه😡😉

البته با ذکر منبع آزده

میتونید به عنوان پروفایلم استفاده کنین!

حالا بریم ببینیم❤💙💚💛💜💓💕💖💗💝💞💟💜❤❤♥♥♥♥♥

اولیش جولیکا!

یه فضای پر بنفش!

💜💜💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜💜💜💜💜

بعدی خانوم از خود رازی

معرفی میکنم(کلوئیه شرور،زنبور کم شعور)😂

💛💛💛💛💛💛💛💛💛

💛💛💛💛💛💛💛💛💛

و حالا والیپیپر عزیزدل ما،یعنی لیدی باگ!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

و حالا معرفی میکنیم:عشق خودم،عزیز دل همه ی ما یعنی کت نوار!

کیه که دوسش نداشته باشه؟

روش کراش نداشته باشه؟

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

و حالا بانیکس!

💙💙💙💙💙💙💙💙💙

💙💙💙💙💙💙💙💙💙

و هم اکنون ویپریون جان بنده تقدیم نگاهتون خواهد شد!

💚💚💚💚💚💚💚💚💚

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

و حالا مرینت و جولیکا با آرایش😁

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

والیپیپر مرینت جون

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

و دوباره ادیت عشقم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

و حالا ادیتای عزیز دل، آدرین

💚💚💚💚💛💚💚💚💛

💚💚💚💚💛💚💚💚💛

حالا چند تا والیپیپر عاشقانه از

کت نوار و لیدی باگ😍😍

♥❤♥♥❤♥♥❤♥

 

 

 

❤♥❤♥❤♥❤❤♥

خوب اینم از این❤

لطفا اگه دوس داشتین نظر بدید و کپی با ذکر منبع♥

تا پست بعد میراکلسی باشید!

بای❤

📷لطفا نشر بدید📷

 

#میراکلس-شیطانی-نیست