#بیاید-قهرمان-زندگیه--خودمون-باشیم:)

سلام عزیزای دل💖💖
امروز میخوام راجب یه موضوع بد و رو مخ حرف بزنیم....♡
حتما دیدید که مثلا تو یه وب یه نفر یه پست میزاره،بعد یارو میاد زیر پست کامنت میده بعد اسمشو مثلا مینوسه لیدی باگ یا کت نوار یا جرمی زگ یا.......♤
مثلا اگه لیدی باگ باشن مینویسن:((سلاااااام!عکسا عالی بودن!ممنون که از من طرفداری میکنی!من برم آکوما رو بگیرم!!!!!بای!)).
یا مثلا به زبون فرانسوی یا انگیلیسی تایپ میکنن :///////
شاید فکر کنن بامزن یا....♧
فکر میکنن خنده دارن!
اما چرا؟!؟!؟!؟
من اکثر وقتا دیدم که این افراد تو جواب کامنتاشون متاسفانه بهشون فحش میدن!
اما آیا بازم براشون جذابه این کار؟!
چرا واقعا؟!؟!
خدارو شکر تو کت بلاگ تابه حال این اتفاق نیفتاده و بهتره که نیفته.....
ما یه مدیر سوم داریم که لقبش لیدی باگه،خعلیم دختر خوبیه،،مثل بقیه اعضامون یعنی آی آرو لیدی گرلو طهورا و اولت..........💟💟💟💟
اما اینکه لقبت اونا باشن با اینکه خودتو جای اون بزنی فرق دارهههه!
احتمالا کسایی که این کارو میکنن دوس دارن قهرمان بشن...!
اما یه کار بهتر👇
#بیاید-قهرمان-زندگیه-خودمون-باشیم:)














































